Thursday, December 29, 2011

anehkan perasaan ... ?

satu perasaan yang aneh...
aku terlalu pasti...
tapi...
sik pernah sepasti tok...
aku sik da perasaan agik ngan nya...
aku sik da asa suka gik ngan nya...
aku sik da asa sayang gik ngan nya...
tapi...
aku masih ada asa rindu jak ngan nya...
anehkan perasaan?
kenak aku rasa macam tok?
aku sakit hati...
tapi aku sik mengeluarkan setitis pun airmata...
kebiasaan...
aku akan nangis...
walau disebabkan benda kecik...
tapi kinek...
aku sik nangis...
walaupun hati aku sakit...
tapi aku tetap sik nangis...
barangkali...
aku dah selalu ilak nangis segal nya...
dan airmata aku dah kering k nya...
aku harus kuat...
aku harus lupakkan perasaan sayang ku kat nya...
aku harus merelakan hubungan nya ngan mana - mana pun perempuan nok nya suka...
o nok suka kat nya...
aku sik mok ada apa - apa gik dah kaitan ngan nya...
just let him be...
biarpun hati masih terasa sakit...
tapi aku harus biarkan sakit ya sembuh dengan sendirik...
mun lah ada ubat serta penawar...
aku akan coba...
tapi sik pa...
aku harus tabah melalui semua tok...
hampir setahun...
aku selalu nangis...
aku selalu sakit hati...
aku selalu merana...
just because of him...
now...
i won't let it happen again...
between me and him...
we are just friend...
we are mostly BEST OF FRIEND...
and that is the end...